Klanttevredenheid 9,4 op Funda

Over Lassoo Makelaars en Taxateurs

Lassoo makelaars Groep is vijftien jaar geleden opgericht door Ralf Last en Maurice Schrooten, beiden staan ingeschreven in het register voor makelaars en taxateurs. 
Ralf, die nog steeds mede eigenaar is, is met name gespecialiseerd op de woningmakelaardij waarbij waardebepalingen, woningtaxaties, en de bemiddeling bij aan en verkoop centraal staan. Daarnaast heeft hij ook ruime ervaringen in de bedrijfsmakelaardij. Buiten deze specialisaties om is Ralf ook verantwoordelijk voor het marketingbeleid.

De andere eigenaar Maurice is naast lid van het management team ook verantwoordelijk voor de interne organisatie en het financieel management. Hij is ook actief als makelaar en rentmeester. Zijn brede ervaring op het gebied van landschapsbeheer en onteigeningen maken hem een belangrijke partner voor provincies, gemeenten en overige instanties die verantwoordelijk zijn voor het beheer van het landschap.

Ons team

Het team van Lassoo bestaat uit mensen die zeer gemotiveerd zijn om optimale service te bieden. Al onze medewerkers zijn goed opgeleid en gecertificeerd voor de werkzaamheden die zij uitvoeren. Intern investeren wij veel in scholing door middel van kennisteams. Hierin krijgen onze medewerkers de gelegenheid om hun ervaring te delen en nieuwe ideeën vorm te geven. Daarbij staat het gebruik maken van digitale agendabeheer en klantinformatie centraal, wat leidt tot optimale efficiency en zeer tevreden klanten.

Aantal vestigingen

We hebben zes vestigingen in Zuid-Limburg, welke te vinden zijn in Sittard-Geleen, Hoensbroek, Kerkrade, Heerlen Maastricht en Landgraaf. Daarnaast hebben we ook een vestiging in Den Bosch en zijn we van plan om in Noord-Brabant hier nog meer vestigingen te openen. Ondanks dat iedere vestiging autonoom is en zelfstandig functioneert, is het onderlinge contact zo goed dat ons marktgebied vergroot wordt. Dat leidt tot succesvolle verkopen!

Voldoen aan de wensen van onze relaties en 100% klanttevredenheid

Wij richten ons op een 100% tevredenheid van onze relaties. Zo kunt u van onze service het volgende verwachten:

  1. Binnen drie dagen na het geven van de opdracht zijn de gegevens verwerkt, is de woningbrochure gereed en staat de woning op Funda en overige regionale sites.
  2. Wij zetten in op alle kanalen waarvan we weten dat deze bijdragen aan een succesvolle verkoop. Daarom staat binnen drie dagen de woning ook op Social media kanalen (Facebook en Instagram) en kopen wij advertentieruimte in via Google.
  3. Onze zoekers worden geïnformeerd over de woningen die in verkoop komen, daardoor creëren wij extra belangstelling voor de woning.
  4. U krijgt volledige inzicht in de voortgang van de verkoop. Dit betekent dat ook de resultaten van de bezichtigingen met u worden gedeeld.
  5. Als de verkoop gereed is wordt de voorlopige koopakte gemaakt en de afspraak met de notaris voor het passeren van de akte.

Kortom: wij ontzorgen u volledig, zodat u zich volledig kunt richten op het woongenot

Verhuiswens

Mensen in Nederland besteden veel aandacht aan wonen, wat een van onze primaire levensfactoren is. Uit recent woononderzoek door het CBS (Centraal bureau voor de statistiek) blijkt dat 34% van de huishoudens een verhuiswens heeft. In de jaren 2017 en 2018 is zelfs 15% van de huishoudens verhuisd. De zeer lage rente en de fiscale aftrek zijn twee factoren die het aantrekkelijk maken om een woning te kopen. Wij zijn volledig gericht op het waarmaken van uw verhuiswens, door het bieden van een optimale service!

Spaarpot

Door de gunstige fiscale voorwaarden en de grote belangstelling voor wonen en het kopen van een woning zijn de woningprijzen in Nederland stabiel en stijgen de prijzen minimaal mee met de inflatie. Door de verplichte aflossing is het hebben van een eigen woning een mooie waardevaste spaarpot geworden. Bij verkoop is de winst die u maakt belastingvrij, wat natuurlijk mooi meegenomen is. Voor veel mensen is deze winst een mooie aanvulling op hun pensioen geworden.

Gratis waardebepaling: uw woning is meer waard!

Wij zorgen ervoor dat u binnen drie dagen volledig op de hoogte bent van de waarde van uw woning. Deze zogeheten waardebepaling is bij ons geheel gratis en vrijblijvend. Wij gaan hierbij niet alleen uit van de huidige waarde, maar we houden ook rekening met de meerwaarde van de woning. Door deze unieke meerwaarde analyse geven wij aan de potentiële kopers aan op welke wijze de waarde van de woning verhoogd kan worden. De meerwaarde analyse kan onder andere de volgende zaken bevatten:

  • Locatie analyse
  • Energiereductie analyse
  • Renovatie analyse

Woningfinanciering

Elke vestiging van Lassoo werkt samen met een gerenommeerd hypotheekkantoor in de buurt. Dat werkt niet alleen prettig, maar daarvan bent u ook verzekerd van een professionele organisatie die u onafhankelijk ondersteund in de belangrijke keuzes die u moet maken op het gebied van woningfinanciering. Deze kantoren hebben toegang tot alle hypotheekverstrekkers, waardoor u altijd verzekerd bent van het juiste onafhankelijke en objectieve hypotheekadvies.

Team

Deel deze pagina op: